בניית דף נחיתה - 2022

בניית דף נחיתה

בניית דף נחיתה

דף נחיתה, כשמו כן הוא, הוא הדף אליו בעצם "נוחת" הגולש, הדף הראשון אליו מגיע הלקוח הפוטנציאלי והוא כלי שיווקי בעל משמעות. בניית דף נחיתה בצורה מקצועית, תשים דגשים על עיצובו, התוכן שלו ותאפשר תקשורת מיידית עם הלקוח, מבלי "להציף" אותו במידע רב.

אל דף הנחיתה מגיעים הגולשים באמצעות שיווק ופרסום באינטרנט. קידום אתרים בגוגל וקידום אתרים ברשתות החברתיות, יפנה את הגולש אל דף הנחיתה שלכם, במטרה להגיע להצלחה מקסימלית עבור הפרסום, הקמפיין, אותו אתם מריצים כעת.

שלא תטעו, דף הנחיתה הוא בנוסף לאתר העסק שלכם, הוא בעצם נותן מענה עבור גולשים המחפשים מוצר או שירותי מיידי. דף נחיתה מושך את תשומת ליבם, חוסך מהם את הניווט באתר ומונע בלבול כך שהפעולה אותה תרצו שהגולש יבצע, תתבצע באופן מיידי.

דף נחיתה הוא כלי שיווקי חשוב

בניית אתר תדמית או בניית אתר וורדפרס שונה מבניית דף נחיתה, אך משלימה את השיווק הנדרש לעסק ולאתר שלכם. באתר שלכם, מן הסתם, המידע רחב ומקיף יותר. אך הוא לא מה שהלוקח הפוטנציאלי שלכם מחפש כרגע.

לקוח שהגיע אל דף נחיתה, כנראה אינו מעוניין לקרוא עליכם או על העסק שלכם, הוא מעוניין במידע מכוון ומדוייק על שירות או מוצר מסויים. ללקוח יש אופציות רבות, לכן, אם יבצע פעולה באופן מיידי, גם אם זו הפעולה הפשוטה ביותר, ככל הנראה כבר "הרווחתם" אותו כלקוח. אולי בהמשך הוא גם ייכנס לאתר למידע נוסף.

עיצוב דף הנחיתה

דף נחיתה צריך להיות מרשים מבחינה וויזואלית, עם מסר ברור, קצר וקולע. קריאה ברורה לפעולה ודרך פשוטה לבצע אותה. הדף יאפשר להגדיל את המערך השיווקי שלכם, למכור ולבצעע קידום מכירות והאפשרויות אינן מוגבלות.

בניית דף נחיתה

דף נחיתה ידידותי למנועי החיפוש

בנוסף לכך שדף הנחיתה צריך להיות ידידותי לגולש, הוא צריך להיות ידידותי לגוגל. גם כאן נדרשת עבודה מקצועית של בניית אתרים. טעינה מהירה של הדף, התאמה לכל סוגי המכשירים הסלולריים והמחשבים, כמו גם תוכן רלוונטי מותאם למנועי החיפוש, תעלה את החשיפה והדירוג של דף הנחיתה בגוגל.

חווית משתמש וערך נוסף בדף נחיתה

לא פחות חשוב הוא שדף הנחיתה יהיה ידידותי עבור הגולש כמובן. לפני בניית דף נחיתה, הבינו מי קהל היעד שלכם ומה הרצונות שלו, בצעו מחקר על המתחרים שלכם והבליטו את היתרונות הבולטים אצלכם. הציעו את ההצעה האטרקטיבית ביותר שאתם יכולים להציע וכמובן, המלצות, ביקורות חיובית, או כל ערך רלוונטי קצר, שמטרתו לבנות אמון, תתן לדף הנחיתה ערך נוסף.

מיתוג דף הנחיתה הוא חשוב עבור יצירת רושם וכמובן  בניית תחושת האמון, ככל שהדף יראה מקצועי יותר הוא יבצע את העבודה טוב יותר.

בניית דף נחיתה עם קריאה לפעולה

כתיבה שיווקית הכרחית לדף הנחיתה שלכם. כתיבה שיווקית נכונה עם הבנה מדוייקת של הלקוח והצרכים שלו, תיצור סקרנות מצד הלקוח ותעודד אותו לבצע פעולה.

ביצוע פעולה יכול להיות כל מטרה שתבחרו. לדוגמא: יצירת קשר עם העסק, הרשמה לניזולטר- רשימת תפוצה, הורדת מדריכים או שוברים וממש כל מה שתרצו להעניק ללקוח במטרה לשווק את העסק שלכם.

קידום דף נחיתה במדיות השונות

קידום בפייסבוק, קידום באינסטגרם וקידום אורגני בגוגל, מטרתם להציג את דף הנחיתה שלכם לגולשים רבים, איכותיים ורלוונטיים ככל האפשר. גם כאן קיימת חשיבה ותכנון שיווקי אותו יש לבצע.

בניית דף נחיתה מקצועי, עם הדגשים שהצגנו והניסיון המקצועי שנשמח לחלוק איתכם, היא כלי שיווקי שאין לזלזל בו, בעבודה נכונה ומדוייקת, התוצאות ומספר הפניות שדף הנחיתה יביא אליכם, יפתיעו גם אותכם.

אנחנו ב Aramapp בניית אתרים בחיפה כמובן בונים דפי נחיתה בהתאמה אישית ונשמח לבנות דף נחיתה מקצועי ואיכותי עבורכם.

דוגמאות לדפי נחיתה הבנויים בפלטפורמת הוורדפרס: הלוואה בערבות המדינה, עמוד נחיתה לבניית אתר

מעוניינים בבניית דף נחיתה? תשאירו נייד ואחזור אליכם בטיל

אולי יעניין אותך לקרוא גם על
איך לפרסם באינסטגרם
שיווק ופרסום

איך לפרסם באינסטגרם כמו מקצוען

הקדמה: איך לפרסם באינסטגרם כמו מקצוען אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר עבור אנשי מקצוע. זה הפך לפלטפורמה שבה אנשים חולקים את עבודתם,

קרא עוד »

ניווט מהיר

שאלות ותשובות

שואלים אותנו המון שאלות כל יום, כתבנו לכם כמה שאלות נפוצות שעולות כמעט בכל שיחה

המחירים נעים בין 3999 לאתר בסיסי ועד עשרות אלפים לאתרים מורכבים יותר, בדרך כלל עסקים צריכים אתר תדמית פשוט, כמו כרטיס הביקור שלכם בגוגל.
החל מכמה ימים בודדים ועד חודשים, שוב תלוי במורכבות האתר ובדרישות הלקוח.
בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! בדרך כלל לעסקים קטנים אתר תדמית בסיסי מספיק, לעסקים שמוכרים דברים באינטרנט יהיה צורך בחנות אינטרנטית מותאמת לצרכי העסק
דומיין היא הכתובת שלך באינטרנט, לדוגמא הדומיין של גוגל הוא google.co.il משלמים עליו אחת לשנה, או רוכשים ישר ל5 שנים
מבין לקוחותינו
דילוג לתוכן