בניית אתר תדמית - 2022

בניית אתר תדמית

בניית אתר תדמית

אתר תדמית הוא בעצם הנוכחות הדיגיטלית והוירטואלית שלך.

הוא מייצג את העסק שלך ומשווק את השירותים והמוצרים שלך, כמו גם כמובן פותח לך דלת ללקוחות חדשים.

בניית אתר תדמית הוא צעד חשוב וכלי מצוין להציג אותך, את החזון שלך ואת העסק שלך בפני העולם.

יותר ויותר עסקים מרחיבים את פעילותם לעולם הדיגיטלי ומציעים ללקוחות שלהם מגוון שירותים באמצעות האינטרנט.

לכן, כשמדובר באתר תדמית, הוא צריך להיראות בדיוק כפי שתרצה להציג את עצמך, ממש הפנים של העסק שלך.

יש לזכור שעבור חלק מהלקוחות אתר תדמית הוא לא הרושם הראשוני בלבד, הוא רוב אם לא כל התקשורת שיבצעו איתך, תלוי בסוג העסק כמובן.

אין להתפשר על איכות או סטנדרטים כשמדברים על בניית אתר תדמית, אך מעבר לעבודת הבנייה, צריך לקחת בחשבון את העבודה השוטפת של תחזוקת האתר והעבודה שוטפת מסביב לאתר.

קידום אתרים, בניית דף נחיתה נלווה לקידום מוצרים שונים, כתיבת תוכן לאתר, שיווק ברשתות החברתיות, מתן שירות לגולשים באמצעות מייל או צ'אט ועוד.

חווית המשתמש ועיצוב האתר

בטח אתם יכולים להבין כמה ולמה חשוב עיצוב האתר והנראות שלו, אבל אל תשכחו, כל גולש משתמש במכשיר אחר, בין אם זה מחשב נייד, סלולר, או טאבלט. הקפידו לבדוק שהאתר אכן נראה טוב וכמובן עובד בכל המכשירים.

אם כבר הזכרנו את נושא העיצוב, לוגו, סלוגן שהעסק מזוהה איתו ואפילו צבעים, יעזרו לכם למתג את העסק טוב יותר, יגרמו ללקוחות לזהות אתכם בקלות ובכללי, יהפכו את האתר לנעים יותר לגלוש בו.

בניית אתר תדמית

שימו לב לפרטים הקטנים

הכינו את האתר לקידום אתרים ולשיווק דיגיטלי, כבר בהתחלה, בבניית אתר תדמית, יש לוודא שמבנה האתר כולו ומבנה התוכן שלו בעיקר, מותאמים לדרישות ולהנחיות של גוגל. סביר להניח שבעתיד תרצו בקידום אורגני של האתר שלכם וכך יהיה לכם יותר קל.

קידום בפייסבוק או קידום באינסטגרם, בניית קהילה או מותג סביב העסק והאתר שאליו יגיעו הגולשים, הם גם תהליכים חשובים שיש לשקול ולבצע.

שימו לב גם לכל הקשור בגיבוי ושמירה אוטומטית של האתר והתוכן בו, מהירות הטעינה של האתר, אבטחת הגלישה ושמירה על המידע שמועבר באתר והקפידו על כל הפרטים הקטנים.

בניית אתר תדמית-  מאחורי הקלעים

אחד החששות שלקוחות מביעים, בהם נתקלנו לא פעם ולא פעמיים, הוא בעצם מי ינהל את האתר? מה יקרה אם לא אצליח להפעיל אותו? מה עושים במקרה של תקלה או צורך בעדכון? וכמובן עוד מגוון שאלות הנוגעות ליום שבו אתר התדמית יהיה באוויר.

אתר תדמית, מורכב בדרך כלל מכמה עמודים, דפים בסיסיים: דף הבית- העמוד הראשי, דף אודות המפרט על העסק ומטרתו, דף יצירת קשר המספק מידע על יצירת הקשר עם העסק ודפים נוספים על השירותים אותם אתם מציעים. דפים אלה בדרך כלל מתעדכנים לעיתים רחוקות.

מערכת ניהול התכנים של האתר היא מערכת שתאפשר לכם להעלות לאתר כל תוכן כתוב, תמונה, או וידאו שתבחרו. בעזרתה, תוכלו לעדכן בקלות את כל העמודים באתר, גם אלה שמשתנים לעיתים קרובות יותר: בלוג, דף מבצעים, גלריה או כל פעילות משתנה ויצירתית אחרת.

עם מערכת ניהול תכנים קלה לתפעול, ידידותית לכל משתמש וכמובן, עם הדרכה מקיפה עליה ותמיכה ומענה לכל שאלה שתצוץ, תפעול האתר לא יהיה מפחיד כמו שהוא אולי נשמע, להפך, זו חוויה מהנה!

מי יתפעל את האתר שלי?

זה לא משנה אם בחרתם ליצור את האתר שלכם באמצעות בניית אתר וורדפרס פשוט, או אם חברת בניית אתרים מקצועית עבדה על בניית אתר תדמית עבורכם עם מיטב המתכנתים והמעצבים. סביר להניח, שאתם אלה שתתפעלו את האתר ביום-יום, תעדכנו את התכנים בו, תפרסמו ללקוחות ותתקשרו איתם.

אנחנו מאמינים שאתר תדמית טוב, צריך להיות פשוט מאחורי הקלעים. חוץ מזה, אנחנו ב Aramapp בניית אתרים, מאמינים בכם, שאם את העסק שלכם אתם מסוגלים לנהל ולתפעל, תסתדרו בקלות עם מערכת התפעול של כל אתר שנבנה עבורכם. אבל אם בכל זאת תצטרכו את עזרתנו, אנחנו כאן.

דוגמא לאתר תדמית שבנינו לאחרונה בתחום הסלולר – עולם הסלולר.

מעוניינים בבניית אתר תדמית? תשאירו נייד ואחזור אליכם בטיל

אולי יעניין אותך לקרוא גם על
איך לפרסם באינסטגרם
שיווק ופרסום

איך לפרסם באינסטגרם כמו מקצוען

הקדמה: איך לפרסם באינסטגרם כמו מקצוען אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר עבור אנשי מקצוע. זה הפך לפלטפורמה שבה אנשים חולקים את עבודתם,

קרא עוד »

ניווט מהיר

שאלות ותשובות

שואלים אותנו המון שאלות כל יום, כתבנו לכם כמה שאלות נפוצות שעולות כמעט בכל שיחה

המחירים נעים בין 3999 לאתר בסיסי ועד עשרות אלפים לאתרים מורכבים יותר, בדרך כלל עסקים צריכים אתר תדמית פשוט, כמו כרטיס הביקור שלכם בגוגל.
החל מכמה ימים בודדים ועד חודשים, שוב תלוי במורכבות האתר ובדרישות הלקוח.
בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! בדרך כלל לעסקים קטנים אתר תדמית בסיסי מספיק, לעסקים שמוכרים דברים באינטרנט יהיה צורך בחנות אינטרנטית מותאמת לצרכי העסק
דומיין היא הכתובת שלך באינטרנט, לדוגמא הדומיין של גוגל הוא google.co.il משלמים עליו אחת לשנה, או רוכשים ישר ל5 שנים
מבין לקוחותינו
דילוג לתוכן