בניית אתרים לעסקים - 2022

בניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים- האם לעסק שלך יש אתר אינטרנט?

אם ב-2020 העסק שלך עדיין לא עשה את המעבר לדיגיטל ואין לו נוכחות וירטואלית, אז זה בהחלט הזמן לשקול לעשות זאת. אם בעבר לקוח שהתעניין בשירות או מוצר, היה עליו לבקש המלצות, להשוות מחירים בשיחה טלפונית, או אפילו להגיע לעסק כדי לשאול שאלה- כיום, המצב שונה. רוב הלקוחות כנראה יבחרו לעשות את הכל דרך המחשב או הטלפון הנייד, בלחיצת כפתור פשוטה. עם בניית אתרים לעסקים, באותה לחיצת כפתור אותה הזכרנו- הלקוחות יגיעו ישירות, אל העסק שלך.

בניית האתר לעסק או בניית חנות וירטואלית, היא פעולה חד-פעמית המתבצעת על-ידי חברה לבניית אתרים. תפעול האתר הוא פשוט ביותר- ככל שהאתר מקצועי יותר ועונה על כל דרישה וצורך, כמובן בשילוב עם יחס אישי וליווי. בנוסף לזה, התקשורת עם הלקוחות, פרסום מוצרים ומבצעים ומתן שירות יעיל ומהיר, אפילו פשוטים יותר מכל מה שידוע ומוכר לך בעסק שלך כיום.

אתר אינטרנט שיתאים לעסק

כמו שעסקים שונים זה מזה, כך גם אתרי האינטרנט שונים זה מזה. לכן, כשאתם בוחרים בחברה לבניית אתרים, חשוב לבחור בחברה המתמחה בבניית אתרים לעסקים אשר תבנה את האתר באופן אישי עבור העסק: תבין את הצורך שלך ושל העסק שלך, את ההעדפות של הלקוחות, מה ימשוך אותם לאתר ועוד.

דגש נוסף שכדאי לשים לב אליו הוא רספונסיביות ותפקוד האתר במכשירים השונים. אמנם כשחושבים על אתר אינטרנט, רוב האנשים יחשבו באופן אוטומטי על המחשב. אך כיום, כשגלישה סלולרית מהטלפון הנייד נוחה ביותר וזולה, יותר ויותר גולשים מעדיפים דווקא לגלוש דרך הסמארטפון. כמובן, שלא נשכח גם את הטאבלטים השונים ואפילו ננסה לבדוק דגמי מכשירים ספציפיים שאינם סטנדרטיים.

ברגע שהאתר נראה בדיוק כפי שדמיינתם- מבחינת עיצוב, תוכן, זמן התגובה של כל פעולה (וכמובן מכל מחשב או טלפון שתבחרו, כמו שכבר ציינו) זה הזמן למשוך אליו כמה שיותר גולשים, כלומר- לקוחות פוטנציאליים. את זה ניתן לעשות באמצעות קידום אתרים- קידום אורגני או קידום ממומן, לבחירתכם. כיום, נפוץ ביותר שחברה לבניית אתרים תדע להציע שירותים מקצועיים גם בכל הקשור לקידום האתר, הגדלת תנועת הגולשים, זמן השהייה באתר והנעתם לפעולה- השארת פרטים, יצירת קשר, רכישת המוצר אונליין ועוד.

אתר האינטרנט הוא הפנים של העסק

הלקוחות השונים אשר מעדיפים לרכוש שירות או מוצר באינטרנט, לא בהכרח יגיעו פיזית אל העסק, בין אם משיקולי זמן פנוי, מרחק גיאוגרפי או העדפותיהם האישיות. לכן, הרושם הראשוני הנוצר בין הלקוח לעסק, אינו נוצר בדרכים שהיו מוכרות לנו עד היום- כמו לדוגמא חיוך ואדיבות ונראות החנות או המשרד. לעיתים אפילו אין שיחה עם הלקוח כך שבמילים או טון דיבור, לא ניתן להרשים אותו.

עסק המוצג ללקוחותיו באמצעות אתר אינטרנט יוצר את הרושם הראשוני עם עיצוב מושך, תוכן איכותי, ביקורות גולשים ולקוחות, חוויית המשתמש ועמידה בהתחייבויות המוצגות ללקוח באתר עצמו. לכן, בעת בניית אתרים לעסקים חשוב לשים דגש על כל אחד מהדברים האלה- וליצור עבור העסק שלך את האתר האידיאלי.

קחו לדוגמא את האתר האחרון שבנינו לליאם שיווק וסחר, האתר הינו אתר מכירתי, מקצועי נוח ואיכותי, אנחנו קוראים לו הסניף הנוסף של העסק, הסניף הדיגיטלי.

מעוניינים בבניית אתרים לעסקים? תשאירו נייד ואחזור אליכם בטיל

אולי יעניין אותך לקרוא גם על
איך לפרסם באינסטגרם
שיווק ופרסום

איך לפרסם באינסטגרם כמו מקצוען

הקדמה: איך לפרסם באינסטגרם כמו מקצוען אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר עבור אנשי מקצוע. זה הפך לפלטפורמה שבה אנשים חולקים את עבודתם,

קרא עוד »

ניווט מהיר

שאלות ותשובות

שואלים אותנו המון שאלות כל יום, כתבנו לכם כמה שאלות נפוצות שעולות כמעט בכל שיחה

המחירים נעים בין 3999 לאתר בסיסי ועד עשרות אלפים לאתרים מורכבים יותר, בדרך כלל עסקים צריכים אתר תדמית פשוט, כמו כרטיס הביקור שלכם בגוגל.
החל מכמה ימים בודדים ועד חודשים, שוב תלוי במורכבות האתר ובדרישות הלקוח.
בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! בדרך כלל לעסקים קטנים אתר תדמית בסיסי מספיק, לעסקים שמוכרים דברים באינטרנט יהיה צורך בחנות אינטרנטית מותאמת לצרכי העסק
דומיין היא הכתובת שלך באינטרנט, לדוגמא הדומיין של גוגל הוא google.co.il משלמים עליו אחת לשנה, או רוכשים ישר ל5 שנים
מבין לקוחותינו
דילוג לתוכן