בניית חנות וירטואלית - 2022

בניית חנות וירטואלית

בניית חנות וירטואלית

יותר ויותר בעלי עסקים בוחרים להגדיל את הכנסתם באמצעות שיווק ומכירת מוצריהם השונים ברשת. החנות הוירטואלית או החנות האינטרנטית כבר מזמן הפכה למקור הכנסה, אפילו עיקרי, עבור עסקים רבים. בניית חנות וירטואלית היא פעולה חד-פעמית אותה תבצע חברה ל בניית אתרים. את תפעול החנות והפעילות היום-יומית בה- תבצעו בעצמכם בקלות. התפעול פשוט, לרוב פשוט יותר מחנות פיזית או "חנות רגילה".

הצרכנים, או לצורך העניין- הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, מיום ליום עושים את ה"מעבר לדיגיטל"- ורבים מהם אף יעדיפו לרכוש גם את המוצרים הבסיסיים ביותר ואפילו את המתוחכמים ביותר- ברשת ולא בהגעה אל החנות.

מיד נסביר לכם גם למה:

יתרונותיה של החנות הוירטואלית

עלות התפעול הנמוכה של חנות וירטואלית, היא בהחלט גורם חשוב. כשאין צורך במיקום פיזי- לרוב במרכזי קניות או רחובות ראשיים כדי למשוך קהל, ניתן לחסוך הרבה כסף! שכירות, ניקיון החנות, תחזוקה, שיפוצים ועוד. כמו כן, לרוב, כדי לתפעל את החנות יש צורך בעובד אחד עד מספר עובדים בודדים, בניגוד לחנויות הפיזיות בהן לא רק כמות העובדים גדולה יותר- מתווספות גם הוצאות כמו מדים לעובדים, שעות נוספות בתקופות עמוסות ועוד.

אם כבר דיברנו על שעות נוספות ושעות פעילות- זה בהחלט יתרון נוסף, החנות הוירטואלית זמינה כל הזמן, 24 שעות ביממה! אין זה אומר כמובן שיש צורך להתעסק בה או להפעיל אותה לאורך כל היום והלילה. גם אלה שעדיין אינם מכירים את הטכנולוגיה, האוטומציה והכלים השונים לייעל את העבודה- יסתגלו אליהם במהירות ואפילו יתעוררו כל בוקר להזמנות חדשות, שכבר שולמו ואף יצאו לדרכן!

בניית חנות וירטואלית

יתרונות נוספים שלפעמים אנו שוכחים

לחנות וירטואלית יתרונות רבים נוספים, אך חשוב לנו להתמקד כרגע ביתרון הגדול ביותר: פוטנציאל והזדמנות. בניית חנות וירטואלית היא בעצם הזדמנות אדירה להגיע ללקוחות בכל מקום בעולם! כשהלקוח אינו מגיע בעצמו לחנות- אין זה משנה איפה היא נמצאת. כיום, כל מוצר ניתן לשלוח לכל יעד ובזמני אספקה סבירים עד מצוינים. אינכם חייבים למכור רק קרוב למגוריכם או לכל חלקי הארץ- כל העולם פתוח בפניכם.

דוגמא לחנות וירטואלית אחרונה שבנינו: ליאם שיווק וסחר

כיצד יגיעו הלקוחות אל החנות?

 האינטרנט הוא גלובלי, כך שלחנות האינטרנטית יש לא מעט תחרות. אם ברשותכם המוצר המשוכלל ביותר, במחיר האטרקטיבי ביותר- בניית חנות וירטואלית היא בהחלט הדרך למכור אותו! לכן דגש חשוב הוא כמובן שגם החנות עצמה תהיה הטובה ביותר.

חברה לבניית אתרים מקצועית ומנוסה, בנוסף לעבודה הטכנית הרבה אותה תבצע כדי להקים את החנות, תשקיע גם בנראות שלה ובעיצובה- כך שהלקוח ירצה לרכוש בה. כמו כן חשוב להשקיע גם בחוויית הרכישה עצמה- כך שההזמנה תתבצע בקלות, הלקוח לא יפקפק באמינות החנות ויצא ממנה בחוויה חיובית כל-כך עד שלא יחשוב פעמיים לשוב אליה, במידה ויש לו צורך במוצר נוסף.

כמו כן, גם התמחות בבניית אתרים לעסקים וקידום אתרים היא חשובה ביותר, מכיוון שהעבודה אינה נגמרת ברגע שבניית החנות הסתיימה. בדיוק כמו אתרי האינטרנט, גם כשמדובר בחנות אינטרנטית- קידום אתרים בצורה מקצועית המתאימה לחנות ולעסק הוא הכרחי. ככל שהחנות מדורגת גבוה יותר בגוגל, שהקמפיינים השונים עבורה צוברים תאוצה, או הביקורות וההמלצות ברשתות החברתיות חיוביות יותר- יגיעו יותר ויותר קונים.

לצאת מנצחים עם חנות וירטואלית לאחר משבר הקורונה

אין ספק שוירוס הקורונה פגע בנו חזק, פגע במשק, פגע במורל אך הוא הדגיש באופן נחרץ את הקדמה, וכמה חשוב לבנות חנות וירטואלית במיוחד בתקופה הזאת.

שוחחתי עם המון עסקים, חלקם אפילו התביישו להגיד שעקב משבר הקורונה החנות הוירטואלית שלהם עבדה ללא הפסקה!

היו עליות במכירות, אנשים נכנסו ראו והתרגלו לרכוש אונליין, אם זה מוצרי בסיס ומכולת באתרים גדולים כמו שופרסל אונליין ובאתרי בוטיק קטנים של עסקים מקומיים.

הנועזים, אלו שראו את הפוטנציאל דווקא ברגעי המשבר של תחילת הקורונה הם אלו שלקחו את כל הקופה.

רוצים גם להיות נועזים? בואו נבנה יחד חנות וירטואלית עם פוטנציאל הגדלת הכנסות מטורף, צרו איתנו קשר עוד היום.

מעוניינים בבניית חנות וירטואלית? תשאירו נייד ואחזור אליכם בטיל

אולי יעניין אותך לקרוא גם על
איך לפרסם באינסטגרם
שיווק ופרסום

איך לפרסם באינסטגרם כמו מקצוען

הקדמה: איך לפרסם באינסטגרם כמו מקצוען אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר עבור אנשי מקצוע. זה הפך לפלטפורמה שבה אנשים חולקים את עבודתם,

קרא עוד »

ניווט מהיר

שאלות ותשובות

שואלים אותנו המון שאלות כל יום, כתבנו לכם כמה שאלות נפוצות שעולות כמעט בכל שיחה

המחירים נעים בין 3999 לאתר בסיסי ועד עשרות אלפים לאתרים מורכבים יותר, בדרך כלל עסקים צריכים אתר תדמית פשוט, כמו כרטיס הביקור שלכם בגוגל.
החל מכמה ימים בודדים ועד חודשים, שוב תלוי במורכבות האתר ובדרישות הלקוח.
בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! בדרך כלל לעסקים קטנים אתר תדמית בסיסי מספיק, לעסקים שמוכרים דברים באינטרנט יהיה צורך בחנות אינטרנטית מותאמת לצרכי העסק
דומיין היא הכתובת שלך באינטרנט, לדוגמא הדומיין של גוגל הוא google.co.il משלמים עליו אחת לשנה, או רוכשים ישר ל5 שנים
מבין לקוחותינו
דילוג לתוכן