שיווק ברשתות חברתיות - 2022

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק ברשתות חברתיות

המדריך המלא לשיווק במדיה חברתית לעסקים ומותגים

הקדמה: מהו שיווק במדיה חברתית?

שיווק במדיה חברתית הוא סוג של שיווק שבו עסקים ומותגים משתמשים במדיה חברתית כדי לחשוף את המוצרים והשירותים שלהם לצרכנים.

שיווק במדיה חברתית הוא סוג של שיווק מקוון המורכב מיצירה ושיתוף של תכנים במדיה חברתית (כגון פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, יוטיוב…) במטרה להפוך את התכנים הללו לוויראליים.

השפעת המדיה החברתית על התנהגות צרכנים

מדיה חברתית היא פלטפורמה שמותגים פונים אליה כשהם רוצים לתקשר עם הקהלים שלהם. מותגים משקיעים ברשתות חברתיות כי זו הדרך המשתלמת ביותר להגיע לקהל היעד שלהם. מדיה חברתית היא גם יתרון לעסקים מכיוון שהם יכולים להשתלט על תדמית המותג שלהם ולהפוך אותו למושך יותר עבור לקוחות פוטנציאליים. צרכנים נוטים יותר לקנות ממותגים אם הם רואים אותם פעילים בפלטפורמות המדיה החברתית.

אתרי רשתות חברתיות עוסקים לא רק במכירת מוצרים, אלא גם בבניית תדמית מותגית לאורך זמן, מה שבתורו עוזר לחברה להגדיל את השפעתה בחברה. תופעה זו נראתה בחברות כמו נייקי, שזכתה להכרה עולמית באמצעות הקמפיינים החדשניים שלה בפלטפורמות המדיה החברתית.

הקדמה: המדיה החברתית הפכה לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו שאנחנו לא יכולים לחיות בלעדיו היום.

סוגי פלטפורמות מדיה חברתית

רשתות חברתיות הפכו לחלק עצום מהחברה, וישנם סוגים רבים ושונים של פלטפורמות מדיה חברתית שניתן להשתמש בהן כדי לשתף את המחשבות והדעות האישיות שלכם.

פייסבוק היא פלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית ביותר, עם 1.35 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים נכון לדצמבר 2017. טוויטר היא השנייה בפופולרית עם 330 מיליון משתמשים פעילים חודשיים בדצמבר 2017. אינסטגרם הושקה ב-2010 ויש לה 400 מיליון משתמשים פעילים בחודש דצמבר 2017. Snapshot הושק ב-2011 ויש לה למעלה מ-150 מיליון משתמשים פעילים חודשיים נכון לדצמבר 2017.

מדדים וניתוח מדיה חברתית

מדיה חברתית היא כלי רב עוצמה שניתן להשתמש בו הן לשיווק והן למיתוג. ניתן לעקוב אחר הצלחתו של מסע פרסום, אך ישנם מדדים רבים ושונים שכדאי לקחת בחשבון בעת מדידת תוצאות.

לפלטפורמות שונות של מדיה חברתית יש מדדים שונים, לכן חשוב לדעת באיזו פלטפורמה אתם נמצאים לפני חישוב הצלחת הקמפיין שלכם.

תפקיד המדיה החברתית בטכניקות מיקוד מודרניות

השימוש במדיה חברתית בפרסום הוא דרך חדשה וחדשנית למקד נתונים דמוגרפיים ספציפיים. בעזרת שימוש בנתונים חברתיים, מפרסמים יכולים לגלות היכן קהל היעד שלהם מתגורר ומה הם אוהבים לעשות בזמנם הפנוי. זו הוכחה כדרך יעילה לפרסם מוצרים מכיוון שהפרסומות הללו הרבה יותר רלוונטיות ואישיות.

המדיה החברתית כיום היא חלק עצום מחיינו. אין זה מפתיע שהוא משמש גם ככלי שיווקי. אנליסטים דיגיטליים יכולים לקבוע אילו סוגי אנשים חיים באזורים מסוימים ואת סוגי הדברים שהם אוהבים לעשות עבור פעילויות פנאי על ידי שימוש בנתוני מדיה חברתית, כגון לייקים בפייסבוק או עוקבים בטוויטר, שיהפכו את המודעות הממוקדות שלהם ליעילות יותר.

המדריך האולטימטיבי לשיווק במדיה חברתית

שימו לב, משווקים: המדריך האולטימטיבי לשיווק במדיה חברתית

המדיה החברתית היא מעצמת השיווק החדשה. יש לו מיליוני משתמשים העוסקים במיליארדי פעילויות על בסיס יומי. בכל דקה יש יותר מ-300,000 ציוצים, 500,000 עדכוני פייסבוק, 60,000 צפיות בסרטוני יוטיוב ו-700 פוסטים באינסטגרם. זו רק הצצה לפוטנציאל של מדיה חברתית.

מדריך זה ילמד אותך כיצד להשתמש בשיווק במדיה חברתית כדי להצמיח את העסק שלך בשנת 2018 ואילך.

שיווק במדיה חברתית שינה את הדרך שבה אנשים משווקים את עצמם ואת המוצרים או השירותים שלהם לצרכנים, על ידי שימת דגש על אינטראקציות חברתיות באמצעות יצירה ושיתוף של תוכן באינטרנט.

המדריך המלא למדיה חברתית לעסקים קטנים

שיווק העסק שלך במדיה חברתית

במילים פשוטות, שיווק הוא האומנות לגרום לאנשים לרצות לקנות את המוצר שלך. זה יכול להיעשות בדרכים רבות, אבל הנה כמה מהפופולריים שבהם:

1) פרסום בטלוויזיה

2) יצירת קמפיינים פרסומיים עם סלוגנים קליטים

3) יצירת חנות מקוונת

4) שימוש במדיה חברתית

5) בעל שם עסק קליט.

דרך אחת שהפכה פופולרית לאחרונה היא שימוש בבינה מלאכותית למטרות שיווק. בעזרת סיוע בינה מלאכותית, עסקים יכולים להשקיע את מאמציהם למשימות פרודוקטיביות יותר ולא לבזבז את זמנם בדברים שהם לא כל כך טובים בהם – משימות כמו יצירת תוכן או מיקוד ללקוחות פוטנציאליים.

שיווק במדיה חברתית הוא משימה שגוזלת זמן ולעתים קרובות חוזרת על עצמה. אבל ניתן להשתמש בבינה מלאכותית כדי לבצע אוטומציה ולהרחיב כמה מהחלקים המייגעים והחוזרים ביותר של שיווק במדיה חברתית ולעשות דברים כמו פרסום לחשבון שלך, ניהול חשבונות המדיה החברתית שלך, תגובות אוטומטיות.

בינה מלאכותית לא יכולה לייצר את היצירתיות הדרושה לפוסטים מסוימים במדיה החברתית – היא זקוקה לעזרה ממשווקים. זה לא יכול לענות על שאלות לגבי מה העסק שלך עושה אם אתה צריך מידע נוסף על זה (כלומר, איך המוצר עובד) או למי אתה מכוון (כלומר, לאיזו קבוצת גיל).

מעוניינים בשיווק ברשתות חברתיות? תשאירו נייד ואחזור אליכם בטיל

אולי יעניין אותך לקרוא גם על
איך לפרסם באינסטגרם
שיווק ופרסום

איך לפרסם באינסטגרם כמו מקצוען

הקדמה: איך לפרסם באינסטגרם כמו מקצוען אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר עבור אנשי מקצוע. זה הפך לפלטפורמה שבה אנשים חולקים את עבודתם,

קרא עוד »

ניווט מהיר

שאלות ותשובות

שואלים אותנו המון שאלות כל יום, כתבנו לכם כמה שאלות נפוצות שעולות כמעט בכל שיחה

שיווק במדיה חברתית הוא סוג של שיווק שבו עסקים ומותגים משתמשים במדיה חברתית כדי לחשוף את המוצרים והשירותים שלהם לצרכנים.

שיווק במדיה חברתית הוא סוג של שיווק מקוון המורכב מיצירה ושיתוף של תכנים במדיה חברתית (כגון פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, יוטיוב…) במטרה להפוך את התכנים הללו לוויראליים.

החל מכמה ימים בודדים ועד חודשים, שוב תלוי במורכבות האתר ובדרישות הלקוח.
בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! בדרך כלל לעסקים קטנים אתר תדמית בסיסי מספיק, לעסקים שמוכרים דברים באינטרנט יהיה צורך בחנות אינטרנטית מותאמת לצרכי העסק
דומיין היא הכתובת שלך באינטרנט, לדוגמא הדומיין של גוגל הוא google.co.il משלמים עליו אחת לשנה, או רוכשים ישר ל5 שנים
מבין לקוחותינו
דילוג לתוכן