קידום אתרים בחיפה - 2022

קידום אתרים בחיפה

קידום אתרים בחיפה

כל יום אצלנו ב Aramapp קידום אתרים בחיפה, אנחנו מתמודדים עם אותה שאלה שחוזרת על עצמה: "השקעתי באתר בלי סוף, יש בו הכל, אבל אין בו מספיק גולשים…". זו אכן בעיה חמורה, אבל אל דאגה, יש לזה פתרון!

 

התחרות היא קשה, בכל התחומים. יכול להיות שהאתר שלך טוב יותר מהאתר של המתחרה שלך, אבל אם הלקוחות הפוטנציאלים לא יגיעו קודם אלייך- יכול להיות שהם לא יגיעו בכלל.

בעזרת האינטרנט, כל עסק יכול להגיע ללקוחות חדשים שעדיין לא שמעו עליו וצריכים אותו. אבל כדי ליהנות מכל השפע הזה, צריך לבלוט, צריך להיות מדויק ורלוונטי וצריך להיות הראשון שמופיע בתוצאות החיפוש, ברגע שמחפשים את השירות שאתה מציע.

בעלי עסקים רבים במדינת ישראל משקיעים המון מזמנם וכספם בקידום אתרים אך לא תמיד רואים תוצאות. חשוב שתדעו, קידום אתרים איכותי ונכון צריך להיות מותאם אישית למטרות העסק והאתר שלו.

קידום אתרים בחיפה

 

מה זה בעצם קידום אתרים?

אתר אינטרנט טוב יביא לקוחות חדשים אל העסק, ברגע שיוכלו למצוא אותו בקלות בגוגל. נתחיל מההתחלה, כבר בשלב בניית האתר צריך לשים לב לפרטים הקטנים כמו נושאים טכניים, דרישות עיצוב ומבנה תוכן.

ניתן ורצוי להתייעץ עם חברות שונות המתמחות בבניית אתרים עוד לפני קידום האתר. מומלץ לבחור חברה עם ניסיון בקידום אתרים, מקצועית, איכותית וקרובה למקום מגוריכם, מתגוררים בצפון? פנו לחברת בניית אתרים בחיפה.

 

שתי אפשרויות בולטות במיוחד עומדות בפניכם על מנת לקדם את האתר שלכם. האפשרות הראשונה היא קידום אתרים אורגני, האפשרות השנייה היא קידום אתרים ממומן. שתי האפשרויות טובות ונחוצות, אם הן ממוקדות במטרה אותה תרצו להשיג (כניסת גולשים, מכירת מוצר, הרשמה לרשימת תפוצה ועוד).

 

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני הוא קידום אתרים לטווח הארוך, במטרה להביא לאתר גולשים איכותיים ורלוונטיים המעוניינים באתר ושירותיו, לכן בקידום אתרים אורגני יש דגש רב על תוכן. תוכן האתר נסרק על-ידי האלגוריתם של גוגל והוא בעצם יודע, על מה מדבר האתר ועל איזה צורך יענה לגולש שמחפש מושג או ביטוי מסוים.

כמובן, מעבר לתוכן, האלגוריתם של גוגל בודק ומודד את חווית המשתמש באתר, קישורים המובילים אל האתר, פעילות האתר ברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד), כתובת האתר ודברים נוספים.

אל תטעו, זה שקידום האתר נעשה בצורה אורגנית, לא אומר שהוא בחינם או שהוא קל לביצוע. התאמת האתר לגוגל, כתיבת תוכן איכותי שלא רק יביא את הגולשים, גם ישאיר אותם באתר ויעלה את המדדים שלו, זו מלאכה של ממש. גם כאן יש מקום להתייעץ עם חברת קידום אתרים בחיפה או כל גורם מקצועי שתבחרו.

 

קידום אתרים ממומן

האפשרות  השנייה, נקראת קידום אתרים ממומן. שיטה זו מתמקדת בתוצאות לטווח מוגדר מראש בדרך כלל קצר. קידום אתרים ממומן בעצם יריץ מודעה שתקדם את האתר והתשלום יבוצע בדרך כלל לפי מספר לחיצות על המודעה.

האתגר הגדול בקידום אתרים ממומן היא ליצור מודעה ממוקדת ככל שאפשר, כדי שתגיע אל הגולשים הרלוונטיים ביותר, כי חבל ואף יקר לשלם על גולש לא רלוונטי, שלא ירכוש שירות או יחזור אל האתר.

מעבר לקידום האתר בגוגל, גם  פייסבוק וגם אינסטגרם מפעילות מערכת קידום ממומן שעובדת בצורה דומה, שתביא תנועה מהרשתות החברתיות ישירות אל האתר שלכם. ובכללי, קידום אתרים ברשתות החברתיות היא דרך מצוינת עם המון פוטנציאל להביא גולשים לאתר שלכם.

 

אז באיזה דרך לבחור?

כמו שאמרנו בהתחלה, יש להתאים עבור כל עסק וכל אתר את שיטת הקידום הרלוונטית עבורו. בין אם בחרת לקדם את האתר בעצמך, או אם בחרת להשתמש בשירותים של חברה מקצועית לקידום אתרים בחיפה לדוגמא, יש לשים דגש עיקרי על אסטרטגיה, באתר עולם הסלולר למשל שמנו דגש גדול על ביטויי זנב ארוך יחד עם ביטויים קצרים שמתאימים לטרנד הקיים בתיקוני הסלולר.

תכנון נכון ואסטרטגיה הם המפתח לקידום אתרים בחיפה מקצועי ויעיל. אפשר לשלב בין הקידום האורגני- אתר הבנוי טוב עם תוכן ממוקד ואיכותי, לקידום הממומן- לפרסם אותו בתשלום בנוסף. אפשר לבחור רק אחת מהדרכים, לפי שיקולי תקציב או העדפה אישית. אך החשוב, לתכנן נכון את תהליך קידום האתר כדי שיהיה יעיל ואפקטיבי.

אם בכל זאת, אתם עדיין מתלבטים מה הדרך הנכונה עבורכם, אנחנו Aramapp בניית אתרים בחיפה, ממש לחיצת כפתור אחת מלעזור לכם, מוזמנים לפנות אלינו.

מעוניינים בקידום אתרים בחיפה? תשאירו נייד ואחזור אליכם בטיל

אולי יעניין אותך לקרוא גם על
איך לפרסם באינסטגרם
שיווק ופרסום

איך לפרסם באינסטגרם כמו מקצוען

הקדמה: איך לפרסם באינסטגרם כמו מקצוען אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר עבור אנשי מקצוע. זה הפך לפלטפורמה שבה אנשים חולקים את עבודתם,

קרא עוד »

ניווט מהיר

שאלות ותשובות

שואלים אותנו המון שאלות כל יום, כתבנו לכם כמה שאלות נפוצות שעולות כמעט בכל שיחה

קידום ממומן הוא תמיד לטווח המיידי וקידום אתרים אורגני יהיה לטווח הרחוק, בקידום אתרים ממומן אנחנו נשקיע בפלטפורמות פרסום כמו גוגל או פייסבוק, נשים תקציב יומי לפרסום, נייצר מודעות, קריאייטיב וקופירייטינג אייכותי ונתחיל לקבל לידים ומכירות באופן יחסית מיידי, קידום אתרים אורגני לעומת זאת עובד על התוכן הקיים באתר, אנחנו כחברה מבצעים סט של פעולות בכדי לגרום למנועי החיפוש להבין שהתוכן שלנו רלוונטי ובהתאם לקדם אותנו לעמודים הראשונים במנועי החיפוש.
כמו שאמרנו בסעיף הקודם זה תלוי איזה סוג קידום ואיזה תקציב יש לכם לקידום העסק, אנחנו תמיד ממליצים לשלב בין ממומן לאורגני אם יש לכם את היכולת לכך, במיוחד בשביל זה אנחנו כאן ונשמח לעזור ולייעץ.
כמו שאמרנו בהתחלה, יש להתאים עבור כל עסק וכל אתר את שיטת הקידום הרלוונטית עבורו. בין אם בחרת לקדם את האתר בעצמך, או אם בחרת להשתמש בשירותים של חברה מקצועית לקידום אתרים
אנחנו זמינים תמיד גם בווטסאפ העסקי וגם בנייד: 0552-665544
מבין לקוחותינו
דילוג לתוכן