המדריך לעיצוב אתרים בעידן הנייד - 2022

המדריך לעיצוב אתרים בעידן הנייד

המדריך לעיצוב אתרים בעידן הנייד

המדריך לעיצוב אתרים בעידן הנייד

ההיסטוריה של עיצוב אתרים ולמה זה מתפתח

ההיסטוריה של עיצוב אתרים אינה דבר שניתן להגדירו במשפט אחד. זה השתנה עם השנים בקצב מהיר, וזה רק ימשיך להשתנות.

עיצוב אתרים – היסטוריה קצרה

הרעיון של עיצוב אתרים התחיל מהצורך בדרך טובה יותר לארגון מידע ברשת העולמית. המונח "עיצוב אתרים" טבע בן שניידרמן בשנת 1996.

המחשב הומצא לראשונה על ידי צ'ארלס באבג 'בשנת 1837, אך נדרשו שנים רבות עד שהטכנולוגיה המריאה. בשנות השישים המחשבים עדיין לא היו בשימוש נרחב בבתים או במשרדים מכיוון שהם היו גדולים מדי ויקרים לשימוש אישי. בינתיים, מעצבים גרפיים פיתחו מערכת מסוג מטלטלין שאפשרה להם ליצור גופנים מכוונים במיוחד על נייר.

בסופו של דבר, המחשבים נעשו זולים וחזקים יותר. הם גם הפכו קטנים בהרבה כדי שניתן יהיה להשתמש בהם בבית או במשרד. בשלב זה, מעצבים גרפיים היו צריכים למצוא דרך לעצב אתרים שאנשים יכולים לתקשר איתם במחשבים האישיים שלהם. זה הוביל להתפתחות עיצוב ופיתוח אתרים כפי שאנו מכירים אותו היום באמצעות גלי שינויים והתפתחויות שונים.

עיצובי אתרים השתנו כל כך הרבה עם הזמן. היו שינויים גדולים בשנות 2010 עם עיצוב רספונסיבי, ועכשיו צצות מדי שנה טכניקות חדשות רבות. 

מגמות עיצוב אתרים לשנת 2021

ישנם סוגים רבים ושונים של טרנדים לעיצוב אתרים המגיעים אלינו בשנים האחרונות. מגמה אחת מרכזית היא שהאנימציות הופכות נפוצות יותר בעיצוב אתרים. לא רק שהם משמשים בפרסומות, אלא הם משתלבים בדף הבית או בכל דף אחר של אתר אינטרנט. השימוש באנימציות יכול להפוך אתר אינטרנט אינטראקטיבי יותר ויכול גם ליצור תחושת דחיפות של משתמשים לבצע פעולה.

מגמה נוספת היא שחנויות מקוונות יגדילו את הסתמכותן על AI כדי להקל על מציאת המוצרים שלהן.

מגמות אלה עשויות להיראות שקשות לעסקים לאמץ אותן, אך אם הן רוצות להישאר תחרותיות, הגיע הזמן שהן יתחילו להתייחס למגמות אלו ברצינות ויתחילו להתאים אותן לאתרי האינטרנט שלהן עכשיו!

מגמות עיצוב אתרים 2021: 

– שימוש בממשקים כהים ובצבעים כהים כגון שחור, כחול כהה וסגול עמוק

– אתרים מונפשים שיעזרו ליצור קשר עם משתמשים

– שימוש באנימציות כבדות כגון גלילת פרלקסה

– עיצובים מינימליסטיים יותר המתמקדים בקווים נקיים ופחות תכונות

למעצבים יש הרבה רעיונות והמגמה היא אתר אינטרנט בולט מהשאר. העיצוב צריך להיות מושך מבחינה ויזואלית ואמור לאפשר ניווט קל. משתמשים דורשים כעת מאתרים להגיב, מכיוון שהם רוצים שזה יעבוד בכל המכשירים.

מגמות עיצוב האתרים לשנת 2021 מתמקדות בשיפור פרוגרסיבי, כלומר המעצבים צריכים לבנות אתרים עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר בחשבון, כך שמי שאין להם גישה לטכנולוגיות אלה עדיין יוכל לגשת אליה באמצעות גרסה בסיסית יותר או אפליקציה לנייד.

מה צריך לזכור לפני יצירת אתר חדש?

לפני יצירת או בניית אתר, חשוב שתהיה לך מטרה ברורה מה האתר יעשה עבור החברה.

חלק מהחברות משתמשות באתר שלהן ככרטיס הביקור שלהן, ואילו אחרות משתמשות בו כחנות מקוונת. בעת עיצוב אתר חדש, עסקים צריכים לזכור את המטרות הללו.

על החברה לזהות את קהל היעד שלה ובאיזה ערוץ היא רוצה לפרסם. כמו כן, חשוב לקבוע כיצד החברה תרצה לשווק את עצמה לפני כל דבר אחר. התייחסות ליעדים אלה תעזור ליצור אתר מוצלח יותר למטרות עסקיות של כל חברה.

אתרי אינטרנט מהווים אבן יסוד בתקשורת, וחיוני לקבל את העיצוב הנכון.

ההחלטה הראשונה שתצטרך לקבל היא איזה סוג אתר אתה רוצה? מה תהיה מטרת האתר?

תבניות אתרים הן קריטיות מאוד בשלב זה מכיוון שהן יכולות לשמש כבסיס לעיצובים עתידיים.

אם אתה מתחיל, האפשרות הטובה ביותר תהיה להתחיל בתבנית בעלת פחות מורכבות ומתמקדת בפשטות.

טיפים לייעול האתר שלך למכשירים ניידים וטאבלטים

הטכנולוגיה הניידת עשתה דרך ארוכה. יותר ממחצית מאוכלוסיית העולם משתמשת כעת במכשירים ניידים. זה הוביל ליותר משתמשי סלולר לגלוש באינטרנט, מה שגורם לתנועה רבה יותר באתרים ידידותיים לנייד. עיצוב אתר רספונסיבי לנייד יאפשר לך להגיע לכל הלקוחות שלך בכל מכשיר שהם משתמשים בו, לא משנה באיזה סוג או גודל.

על מנת להפוך את האתר שלך לידידותי לנייד, עליך להשתמש בעיצוב רספונסיבי. עיצוב רספונסיבי משתמש בשאילתות מדיה מסוג CSS ליצירת פריסה המגיבה לגודל מסך המכשיר. לאחר מכן על האתר להתאים את הפריסה והתכנים שלו כך שיתאימו לרוחב ולגובה המכשיר.

– ודא שהאתר שלך יכול לשנות את גודל, לכווץ ולהתרחב בהתאם לגודל המסך של המשתמש.

– חלק את התוכן שלך לחתיכות קטנות יותר או השתמש בתכונת גלילה אם הוא ארוך מדי לדף אחד.

– השתמש בתמונות במקום במילים במידת האפשר מכיוון שהן יטענו מהר יותר מהטקסט בחיבורים איטיים יותר

– זכור כי חלק מהמשתמשים משתמשים במכשירים מתקדמים עם דפדפנים ישנים יותר

– בדוק את האתר שלך במכשירים ניידים שונים – במיוחד כאלה עם גדלי מסך שונים

אתרים מותאמים לנייד הם כעת הכרח שכן אנשים מבלים יותר ויותר זמן במכשירים הניידים שלהם. אז אם עדיין לא עשית זאת, הגיע הזמן לייעל את האתר שלך למכשירים ניידים וטאבלטים.

להלן מספר טיפים שיכולים לעזור לך ליצור עיצוב אתר רספונסיבי:

-תחל עם היסודות: פריסה רספונסיבית שמתרחבת היטב במסכים בגדלים שונים

-וודא שהתמונות שלך מותאמות לתצוגה באיכות גבוהה בכל רזולוציית המכשיר

-כלול חלופות טקסט לתוכן מדיה

-כלול כיתובים עם סרטונים לקהל חירש או לקוי שמיעה

תכנון תוכן האתר שלך בכדי לקבל יותר תנועה ממנועי חיפוש

אם אתה רוצה להצליח בעולם השיווק הדיגיטלי, עליך להבין כיצד פועלים מנועי החיפוש ומה עליך לעשות כדי שהם ידרגו את התוכן שלך.

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא אסטרטגיה שיווקית מקוונת שעוזרת לשפר את הנראות של האתר שלך בתוצאות חיפוש אורגניות. אסטרטגיית שיווק תוכן עם קידום אתרים חשובה מאוד לכל עסק, שכן היא מסייעת להשיג תוצאות טובות יותר ותעבורה מוסמכת יותר גם אם הקהל לא מחפש את המוצר או השירות שאתה מציע.

הדבר החשוב ביותר באופטימיזציה למנועי חיפוש הוא שניתן לעשות זאת באופן אסטרטגי. אם אתה מתמקד בתוכן איכותי שעונה על שאלות הקהל שלך סביר להניח שהם ישתפו תוכן זה ברשתות חברתיות שיעזרו לך להגיע לקהלים רחבים יותר.

מעוניינים בהמדריך לעיצוב אתרים בעידן הנייד? תשאירו נייד ואחזור אליכם בטיל

אולי יעניין אותך לקרוא גם על
איך לפרסם באינסטגרם
שיווק ופרסום

איך לפרסם באינסטגרם כמו מקצוען

הקדמה: איך לפרסם באינסטגרם כמו מקצוען אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר עבור אנשי מקצוע. זה הפך לפלטפורמה שבה אנשים חולקים את עבודתם,

קרא עוד »

ניווט מהיר

שאלות ותשובות

שואלים אותנו המון שאלות כל יום, כתבנו לכם כמה שאלות נפוצות שעולות כמעט בכל שיחה

המחירים נעים בין 3999 לאתר בסיסי ועד עשרות אלפים לאתרים מורכבים יותר, בדרך כלל עסקים צריכים אתר תדמית פשוט, כמו כרטיס הביקור שלכם בגוגל.
החל מכמה ימים בודדים ועד חודשים, שוב תלוי במורכבות האתר ובדרישות הלקוח.
בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! בדרך כלל לעסקים קטנים אתר תדמית בסיסי מספיק, לעסקים שמוכרים דברים באינטרנט יהיה צורך בחנות אינטרנטית מותאמת לצרכי העסק
דומיין היא הכתובת שלך באינטרנט, לדוגמא הדומיין של גוגל הוא google.co.il משלמים עליו אחת לשנה, או רוכשים ישר ל5 שנים
מבין לקוחותינו
דילוג לתוכן