בניית אתרים לעסקים איך עושים את זה נכון - 2022

בניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים איך עושים את זה נכון

בניית אתרים לעסקים

עסקים רבים מאמינים שהנוכחות שלהם ברשתות החברתיות מספיקה היום בשביל לשמור על קשר עם לקוחות קיימים ולהגיע ללקוחות חדשים. בעוד לרשתות החברתיות יש באמת כוח לא מבוטל וכדאי שהן תהיינה קיימות- הן לא מספיקות. אם אתם בעלי עסק, קטן או גדול, ובין אם יש לכם מוצר שאתם מוכרים או שירות שאתם מספקים, מומלץ שתבנו אתר.

ולפני שנצלול לעומק קחו דוגמא לאתר שבנינו לעסק מאוד מצליח בתחום המזון: זקס וכמו שכבר אמרנו הרבה פעמים במאמרים שלנו, כשזה נראה טוב ומרגיש טוב ככל הנראה זה בנוי נכון ומותאם למידות הלקוח

בניית אתר לעסק- איך עושים את זה נכון?

  1. להבין למה אתם נכנסים- רגע לפני שאתם צוללים פנימה עם מדריך מצולם ובונים אתר באופן עצמאי או מתחילים לעשות סקר שוק של מחירים בין חברות לבניית אתרים, תבינו בכלל במה מדובר. קראו ברשת על החשיבות של אתר לעסק, אילו פלטפורמות קיימות, רשמו לעצמכם אתרים שמצאו חן בעיניכם, הבינו את הנושא ואת התחום בכדי שתוכלו לדעת למה אתם נכנסים.
  2. להחליט מה אתם רוצים- אתם יודעים מה המוצר או השירות שלכם ומי קהל היעד. יש הרבה פלטפורמות והרבה סוגי אתרים וכדאי שתדעו, או לפחות שיהיה לכם כיוון מה אתם רוצים. חנות אינטרנטית למכירה בלבד? אתר ידע עם בלוג מידע ללקוחות? אתר מקודם אורגנית עם אפשרות הזמנה און ליין? חשוב לדעת מה אתם רוצים לבנות פחות או יותר לפני שתתחילו שלא תתקעו באמצע עם אתר ששילמתם עליו לא מעט כסף, בזבזתם עליו לא מעט זמן והוא בכלל לא מה שאתם רוצים או צריכים.
  3. לבחור חברת בניית אתרים– הרשת מוצפת בחברות בניית אתרים גדולות וקטנות ובאנשים פרטיים שמציעים את השירותים שלהם. אל תמהרו לסגור עם מישהו בגלל המחיר או כי חבר המליץ, בדקו את הידע והניסיון שלו, את המקצועיות ובקשו המלצות ולראות עבודות שלו. כמו כן הכימיה והשירות שתקבלו מנותן השירות חשובים לא פחות מהמחיר.
  4. לקשר למדיה החברתית- ברגע שיש לכם אתר הוא לא עומד בנפרד. זוכרים את הרשתות החברתיות הפעילות? חשוב לעדכן בהם את הלינק לאתר ולכתוב ללקוחות שיש אתר ובאתר עצמו חשוב שיהיו לינקים קליקביליים ותקינים לרשתות החברתיות. כך לקוחות יוכלו להגיע לאתר דרך המדיה החברתית ולהגיע למדיה החברתית דרך האתר.
  5. נראות האתר- חשוב מאוד שהאתר ישדר את המסר הנכון, בחירת צבעים מתאימים, פונטים, עיצוב כללי, תמונות איכותיות, לוגו שזהה למדיה החברתית . אל תזלזלו בעיצוב שהוא מאוד חשוב בכדי שאנשים יכנסו לאתר וירצו להישאר בו.
  6. חוויית רכישה וקנייה קלה ומאובטחת- הנראות היא לא מספיקה, האתר צריך להיות יעיל ומהיר שמאפשר רכישה נוחה ומהירה, ברור וזריז עם אפשרות רכישה מאובטחת. אנשים לא יישארו באתר שתהליך הרכישה בו ארוך ומסורבל ולא ימהרו להשאיר פרטי כרטיס אשראי באתר שלא נראה להם אמין.
  7. קידום אורגני- לכתוב את התוכן לאתר בין אם זה עמוד האודות, מידע חשוב או פירוט השירות והמוצרים זה שלב מאוד חשוב בבניית האתר. מעבר לכתיבה קריאה וזורמת, צריך גם לשלב מילות חיפוש לצורך קידום אורגני של האתר וגם לדאוג לכתיבה שיווקית שתניע את הלקוחות לפעולה.

מעוניינים בבניית אתרים לעסקים איך עושים את זה נכון? תשאירו נייד ואחזור אליכם בטיל

אולי יעניין אותך לקרוא גם על
איך לפרסם באינסטגרם
שיווק ופרסום

איך לפרסם באינסטגרם כמו מקצוען

הקדמה: איך לפרסם באינסטגרם כמו מקצוען אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר עבור אנשי מקצוע. זה הפך לפלטפורמה שבה אנשים חולקים את עבודתם,

קרא עוד »

ניווט מהיר

שאלות ותשובות

שואלים אותנו המון שאלות כל יום, כתבנו לכם כמה שאלות נפוצות שעולות כמעט בכל שיחה

המחירים נעים בין 3999 לאתר בסיסי ועד עשרות אלפים לאתרים מורכבים יותר, בדרך כלל עסקים צריכים אתר תדמית פשוט, כמו כרטיס הביקור שלכם בגוגל.
החל מכמה ימים בודדים ועד חודשים, שוב תלוי במורכבות האתר ובדרישות הלקוח.
בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! בדרך כלל לעסקים קטנים אתר תדמית בסיסי מספיק, לעסקים שמוכרים דברים באינטרנט יהיה צורך בחנות אינטרנטית מותאמת לצרכי העסק
דומיין היא הכתובת שלך באינטרנט, לדוגמא הדומיין של גוגל הוא google.co.il משלמים עליו אחת לשנה, או רוכשים ישר ל5 שנים
מבין לקוחותינו
דילוג לתוכן