בניית אתרים בתקופת הקורונה - 2022

בניית אתרים בתקופת הקורונה

בניית אתרים בתקופת הקורונה

למרות שידענו שהעולם מתקדם בצעדי ענק לכיוון הדיגיטל, תקופת הקורונה המחישה לנו את זה בצורה מאוד ברורה מהירה וחד משמעית. כשאין ברירה ועסק לא יכול למכור באופן פרונטלי ולהמשיך לתפקד פיסית, הוא לא רק צריך אלא חייב לעבור למכור באון ליין. עסקים- מכל התחומים, שלא העבירו את השירותים שלהם גם לדיגיטל ולא חושבים בכיוון יישארו מאחור ויאלצו לסגור במקום להתקדם ולהתאים את עצמם לעולם של היום.

איך עוברים לדיגיטל? בונים אתר!

הדרך הטובה ביותר והמומלצת לכל בעל עסק, קטן או גדול עצמאי או חברה לא רק לשרוד את התקופה אלא ממש להצליח בה היא לבנות אתר. ברגע שיש אתר מקצועי ונגיש, עם חוויית קנייה ורכישה קלה- העסק לא יאבד לקוחות אלא רק ירוויח לקוחות נוספים. גם אתרים של מידע וידע צריכים להיות ברשת ומקודמים כמה שיותר עם אתר נוח לקריאה בכדי להישאר במודעות של הלקוחות הקיימים ולהגיע לקהל יעד חדש שלא בטוח היו מגיעים אליו ללא אתר.

בעלי עסקים רבים מפחדים להקים אתר דווקא עכשיו בתקופת הקורונה כשיש אי וודאות לגבי ההמשך של העסק או שהם חוששים להוציא סכומי כסף גדולים בתקופה שההכנסה ירדה בתקופה משמעותית או כמעט ולא קיימת. נכון, זה שיקול שצריך לקחת בחשבון אך מצד שני- אם התכנון הוא להמשיך לתפעל את העסק, לשרוד את הקורונה- שזו תקופה קשה ויחסית ארוכה אבל גם היא תעבור- וגם להצליח עם העסק בעתיד, זו האופציה היחידה שתשאיר את בעלי העסקים במשחק ותקדם אותם.

כתבה מאוד מעניינת שמדברת על כך בכלכליסט

הסיבות לבנות אתר דווקא בתקופת הקורונה:

  1. אנשים לא הפסיקו לקנות ברגע שסגרו את החנויות באופן פיסי והם עדיין רוכשים מוצרים ושירותים ולא רק מוצרי צריכה בסיסיים. לאחר השוק הראשוני של הסגר הראשון ישנה עלייה ברכישות ברשת שכן האינטרנט מאפשר לשמור על שגרת הקניות אליה אנשים התרגלו וגם להגדיל ולהרחיב את האופציות של רכישה און ליין.
  2. ברגע שלקוחות קיימים מגלים שהמקום בו נהגו לרכוש באופן פיסי מוכר גם באון ליין הם לא יוותרו על הרכישה בו ואפילו יבצעו יותר רכישות. ולקוחות חדשים שיתקלו באתר ויראו שהוא נראה טוב, חוויית הקנייה בו טובה והרכישה בו קלה מהירה ומאובטחת יחזרו לבקר באותו אתר שוב וירכשו בו שוב.
  3. אתר אינטרנט מסייע רבות בהגדלת מאגר הלקוחות- ניתן לאסוף מידע על הלקוחות שנכנסים, על שגרת הקניות שלהם והרגלי הרכישה, לייצר מועדון לקוחות, לדוור באופן כללי ולהגיע ליותר ויותר לקוחות פוטנציאליים ולהפוך אותם ללקוחות קיימים. רוב האנשים נמצאים יותר במנועי החיפוש ובאפליקציות מאשר בעבר וגם אם חזרו לחנויות באופן פיזי יותר קל ברוב הפעמים לרכוש ברשת ולקבל את המוצר עד הבית. 
  4. אין וודאות כרגע בתקופה שעדיין נקראת תקופת הקורונה. יכול להיות סגר נוסף או שינוי בהגבלות ולכן אתר שפתוח תמיד ומאפשר ללקוחות לבצע רכישה גם בשעות הלילה וגם בתנאים בהם החנויות לא פועלות או מקבלות קהל מצומצם למדי יאפשר לאותם לקוחות שלא רוצים להסתכן ולצאת מהבית או שלא מעוניינים לעמוד בתור במשך זמן רב בכניסה לחנות לבצע את הרכישה באתר שלכם.

מעוניינים בבניית אתרים בתקופת הקורונה? תשאירו נייד ואחזור אליכם בטיל

אולי יעניין אותך לקרוא גם על
איך לפרסם באינסטגרם
שיווק ופרסום

איך לפרסם באינסטגרם כמו מקצוען

הקדמה: איך לפרסם באינסטגרם כמו מקצוען אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר עבור אנשי מקצוע. זה הפך לפלטפורמה שבה אנשים חולקים את עבודתם,

קרא עוד »

ניווט מהיר

שאלות ותשובות

שואלים אותנו המון שאלות כל יום, כתבנו לכם כמה שאלות נפוצות שעולות כמעט בכל שיחה

המחירים נעים בין 3999 לאתר בסיסי ועד עשרות אלפים לאתרים מורכבים יותר, בדרך כלל עסקים צריכים אתר תדמית פשוט, כמו כרטיס הביקור שלכם בגוגל.
החל מכמה ימים בודדים ועד חודשים, שוב תלוי במורכבות האתר ובדרישות הלקוח.
בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! בדרך כלל לעסקים קטנים אתר תדמית בסיסי מספיק, לעסקים שמוכרים דברים באינטרנט יהיה צורך בחנות אינטרנטית מותאמת לצרכי העסק
דומיין היא הכתובת שלך באינטרנט, לדוגמא הדומיין של גוגל הוא google.co.il משלמים עליו אחת לשנה, או רוכשים ישר ל5 שנים
מבין לקוחותינו
דילוג לתוכן