איך אנחנו בונים אתרים? עשרת הדיברות שלנו - 2022

איך אנחנו בונים אתרים? עשרת הדיברות שלנו

איך אנחנו בונים אתרים? עשרת הדיברות שלנו

בעולם הדיגיטלי והמתקדם של היום כל אחד יכול לבנות אתר. עם קצת הבנה, זמן וסבלנות אפשר להקים אתר בכמה ימים או שבועות בפלטפורמות השונות שיש ברשת. אבל אם אתם רוצים להקים אתר מקצועי, שיקודם היטב במנועי החיפוש, יעמוד בתנאי ההנגשה ויעבוד כמו שצריך בלי תקלות קטנות בדרך שלא תדעו איך לפתור- אתם צריכים חברת בניית אתרים מקצועית ומנוסה, אז איך בונים אתרים? קבלו את עשרת הדיברות שלנו. 

עשרת הדברות שלנו בבניית אתרים:

  1. מקצועיות- הצוות שלנו בנוי מאנשים מקצועיים המומחים בתחומם. הם מכירים את הפלטפורמות לבניית אתרים, יודעים להמליץ לכם איפה הכי משתלם לכם להקים את האתר וכמובן להקים עבורכם את האתר מאפס ועד הטאצ' האחרון. כל אחד מאנשי הצוות שמתעסק בבניית האתר בפועל יודע לבצע את החלק שלו על הצד הטוב ביותר עם ידע מתקדם בתחום בו הוא עוסק והשילוב של כל אנשי הצוות יוצר אתר מקצועי ומרשים.
  2. ניסיון- יש לנו ניסיון רב בהקמת אתרים- גדולים וקטנים ולמטרות שונות. אנחנו מתאימים את הפלטפורמה, את הנראות, ואת כל פרטי האתר מהכלליים ועד אחרון הפרטים הקטנים לרצונות ולצרכים של הלקוח בהתאמה לתחום בו הוא עוסק ולמנוע החיפוש, דוגמא לאתר אחרון שבנינו בתחום האופנה: ByTai.co.il.
  3. שירות לקוחות- אנחנו תמיד שם עבור הלקוח. משיחת המכירה הראשונה בה אנחנו מסבירים את העבודה ומציעים את האפשרויות, דרך בחירת האופציה המתאימה עבורו ובניית האתר- כולל תיקונים, פינג פונג של מיילים ועד שהאתר עומד ופועל כמו שהלקוח רוצה וכמו שאנחנו יודעים לספק.
  4. מומחיות- אנחנו יודעים לבחור את סוג האתר וצורת הפעילות שלו בהתאם לתחום בו אתם עוסקים, למוצר שאתם מוכרים או לשירות שאתם מספקים. לפעמים ישנה אופציה אחת מועדפת ולפעמים ישנם כמה סוגי אתרים שיכולים להתאים ואנו יודעים להסביר לכם את היתרונות והחסרונות של כל אחת ואחת מהאופציות ולסייע לכם בבחירה של זו המתאימה עבורכם.
  5. הבנה וידע- כאן משתלבת המקצועיות שלנו. הפלטפורמות מתקדמות ומתעדכנות עם הזמן, הרשת מתפתחת ללא הפסקה וגם מנועי החיפוש משדרגים את עצמם. הצוות שלנו לומד, בודק ומתמקצע ללא הרף בכל התנאים והחוקים החדשים, יודע ומבין מה צריך לשנות איך ניתן לשדרג ומה עדיף לבצע.
  6. שקיפות- אנחנו אמנם בונים את האתר אבל כמו כולם אנחנו תלויים גם בגורמים חיצוניים. במידה ויש עיכוב בגלל עניין טכני או בגלל תקלה של הרשת או במידה ויש עיכוב או טעות של איש מאנשי הצוות שלנו תמיד נעדכן ונסביר מה קרה, איך ניתן לתקן ומתי זה יטופל.
  7. צוות טכני- תקלות קורות באתרים, בכל האתרים בכל הפלטפורמות. במידה ויש תקלה רגעית, באג חוזר, תקלות קטנות או גדולות שדורשות טיפול מידי או טיפול ארוך- הצוות הטכני שלנו יודע כיצד לטפל בתקלה בצורה המהירה היעילה והטובה ביותר וגם למנוע את חזרתה בעתיד.
  8. בהירות- לאחר שהחלטתם לשכור את שירותנו בבניית האתר שלכם אנחנו שולחים לכם חוזה התקשרות שמכיל את כל הנתונים ואת כל מה שאנחנו מתחייבים לספק עבורכם, מה השירות כולל ולא כולל, אילו תקלות יכולות לקרות, מה יכול לגרום לעיכובים וכל הפרטים שאתם צריכים לדעת מראש. גם כאשר כבר חתמתם על ההסכם והתחלנו את העבודה בכל פעם תקבלו דיווח על ההתקדמות והיכן הדברים עומדים ואם תפנו לקבל מידע תקבלו אותו בצורה הברורה והבהירה ביותר.
  9. התחייבות- אנחנו לא נעלמים ברגע שהאתר הוקם והכסף הופקד. אם יש אלות, אם צריך ליווי טכני, אם אתם מעוניינים בניהול האתר או בקידום שלו- אנחנו נשארים מחויבים אליכם ונמצאים שם עבורכם.
  10. יעילות- אנחנו לא נתחייב על המחיר הנמוך ביותר וגם לא נבטיח להקים עבורכם את האתר בזמן שהוא בלתי אפשרי. לא נבטיח דברים שלא נוכל לקיים וזה מסכם את כל היתרונות שכבר צוינו- מה שכן נעשה זה נבנה לכם אתר מקצועי, מרשים וברמה גבוהה, שמתאים לכם ולצרכים שלכם, עונה על הדרישות של העסק שלכם- במהירות וביעילות.

לסיכום לאחר שהבנתם איך בונים אתרים, או לפחות איך אנחנו עושים את זה נשמח לתת לכם שיחת יעוץ ללא עלות, הצעת מחיר משתלמת נכונה ומדויקת למידות העסק והצורך שלכם.

מעוניינים באיך אנחנו בונים אתרים? עשרת הדיברות שלנו? תשאירו נייד ואחזור אליכם בטיל

אולי יעניין אותך לקרוא גם על
איך לפרסם באינסטגרם
שיווק ופרסום

איך לפרסם באינסטגרם כמו מקצוען

הקדמה: איך לפרסם באינסטגרם כמו מקצוען אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר עבור אנשי מקצוע. זה הפך לפלטפורמה שבה אנשים חולקים את עבודתם,

קרא עוד »

ניווט מהיר

שאלות ותשובות

שואלים אותנו המון שאלות כל יום, כתבנו לכם כמה שאלות נפוצות שעולות כמעט בכל שיחה

המחירים נעים בין 3999 לאתר בסיסי ועד עשרות אלפים לאתרים מורכבים יותר, בדרך כלל עסקים צריכים אתר תדמית פשוט, כמו כרטיס הביקור שלכם בגוגל.
החל מכמה ימים בודדים ועד חודשים, שוב תלוי במורכבות האתר ובדרישות הלקוח.
בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! בדרך כלל לעסקים קטנים אתר תדמית בסיסי מספיק, לעסקים שמוכרים דברים באינטרנט יהיה צורך בחנות אינטרנטית מותאמת לצרכי העסק
דומיין היא הכתובת שלך באינטרנט, לדוגמא הדומיין של גוגל הוא google.co.il משלמים עליו אחת לשנה, או רוכשים ישר ל5 שנים
מבין לקוחותינו
דילוג לתוכן